söndag 6 maj 2012

SOMMAR I LILA

Idag skiner solen från en klarblå himmel och det är grönt ute.  Här kommer det kort som jag gjorde igår, hänga tvätt ute går alldeles utmärk nu när solen skiner. Därför tycker jag att den här stämpeln passar, den kommer från Saturated Canary Lila är en av mina favoritfärger och blommor måste bara vara på ett somrigt kort.


Kortet är inskickat till följande utmaningar:
Ladybugscraftsinkchallenge #59 Birthday   Saturatedcanarychallenge.  #16 Happy birthday
Paperplaychallenges #18 stamp with pins and pearls  Pixieduststudiopixiechallenge.  #152 Flowers
Scrapalicioususa.  Flower power  Craftsandmechallenges. #82 Favourite colour combo
Papertakeweekly.  Anything goes   Southerngirlschallenge. #43 Get your girly on

Ha nu en riktigt härlig dag :O)
Zora

7 kommentarer:

Jasmine sa...

Kortet är väldigt fint. Jag hittar många detaljer jag tycker om. :)
Önskar dig en skön söndag
Kram

Diane's Card Designs sa...

Wow...your card is absolutely gorgeous. The image is adorable and coloured beautifully. Love the layout and all the embellies looks wonderful.
Thanks for joining us at LCI Challenge this fortnight.
Diane xx

The Scrapbooking Queen sa...

Thank you for playing with us PIXIES over at the PDS challenge
Your card is adorable
The Scrapbooking Queen
www.thescrapbookingqueen.com

sara sa...

really pretty card love the colour combo thanks so much for joining us at crafts and me this week
hugs sara x x

Loopylou. sa...

ooooh sooo cute!! I LOVE her purple shoes!!!
thank you so much for popping in and sharing it with us over on the SC challenge blog
hugs Lou xxx

Ywonne sa...

Gulligt kort, gillar också stämpeln :O)

Själv har jag haft scraptorka, men kommit igång igen de senate veckorna...

Ha en härlig dag.

Unknown sa...

Zora this is so pretty, I love how you have coloured her and such a gorgeous card well done Hugs Elaine