söndag 21 oktober 2012

UTMANING 13 Inspireras av loggan

Scrapptorget har en cybercropp som är slut i kväll och jag har  hoppat på några av deras tävlingar.Detta är # 13 och den sista.
Ni har väl inte missat Scrapptorgets nya, fräscha logga? Skapad av vår egen Tettiz. Nu vill vi att ni inspireras av den och skapar ett valfritt alster, LO, kort, alter/altra, art journaling, digital scrap, osv



Jag kände att det fick bli en av alla dessa färgglada färger och fastnade för de turkos-blåa nyanserna.Sagt och gjort , då fick det bli ett monokromatiskt kort med en stämpel från Some odd girl. Den är färglagd med distresser på aquarellpapper.Papper från Dekorationer, spets, brads, charms och blommor. I den tomma ovala cirkeln ska det stå en text.



Detta kort avslutar min  cyber crop hos Scraptorget;O)

Jag blir jätteglad om ni lämnar en kommentar
Ha en bra vecka
Zora


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt kort! Gillar att det är monokromt och berlockerna och bradsen var så fina :)

Jasmine sa...

Vilken underbar färgskala du har använt dig utav! Kortet faller mig i smaken. :)
Kram