torsdag 16 april 2015

Pappersrester och alfabet.

Pappersrester blir bokstäver och schabloner. Temat den här månaden, för oss DT , hos Scrappaloss är alfabet. Jag har sett många kort med mycket blommor och fick för mig att byta ut blommor mot en konfetti av bokstäver istället. Målade flera bokstäver med schablonerna först i samma färg som de utstansade bokstäverna och sedan strödde jag mina bokstäver som konfetti.




Kortet lämnar jag till följande utmaningar:
craftingfromtheheart #55    simonsaysstampblog. #in midle
cardsundmore #130    papertakeweekly #words
imonsaysstampblog. 3 background

Här skiner solen och det ser
 ut att bli en härlig dag
Zora


7 kommentarer:

Judith sa...

Great idea Zora - makes a fab card hugs Judith x

Marita Johansson sa...

Blev ju coolt

Lin sa...

FUN design, Zora - love the red, white, and blue! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Carla's Cards sa...

What a fun idea! Thanks for sharing at Crafting from the Heart!

Suzanne C sa...

The mix of letters along the side is a cool effect and create a beautiful design! Thanks for playing along with us at Simon Says Stamp Monday Challenge!

Jo Nevill sa...

Great card, love your mash of letters

Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

Jo x

Stempelomi sa...

lovely idea! Thanks for joining us at cards and more and good luck! HUgs,Beate